Zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Opis ogólny: wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy. Zgodnie z art. 9ba o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w przypadku zmiany danych wpisanych do rejestru przedsiębiorca jest obowiązany złożyć wniosek o zmianę wpisu w rejestrze w terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana tych danych. Podstawa prawna: art. 9ba ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.). Wymagane dokumenty: Termin i sposób załatwiania sprawy: w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej. Miejsce i sposób składani dokumentów: w formie papierowej - na adres Urzędu Gminy Topólka, Topólka 22, 87-875 Topólka, w formie dokumentu elektronicznego - przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu (ePUAP). Tryb odwoławczy: Zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej wydawana jest w formie zaświadczenia od którego nie służy odwołanie. Opłaty: Zmiana wpisu w rejestrze działalności regulowanej podlega opłacie skarbowej - dowód uiszczenia opłaty należy dołączyć do wniosku o dokonanie zmiany wpisu. Zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1827) oraz załącznikiem do tej ustawy: |